Invalidiliiton vuosikalenterin 2025 kansi, avustajakoira ja pentu
Invalidiliiton seinäkalenteri 2025 on ilmestynyt. Tilaa värikäs kalenteri itsellesi, yllätä iloisesti koirien ystävä, anna työntekijöille tai asiakkaille. Tuet samalla kotimaista vammaistyötä.

Tue kotimaista vammaistyötä

Tue Invalidiliiton kotimaista vammaistyötä ja tilaa seinäkalenteri vuodelle 2025. Avustajakoiria kuvaavan juhla- ja kiitoskalenterin kuvat meille on tuottanut ukrainalainen taiteilija Lorri Kajenna (FB: @kajenna.art, Instagram: kajenna_art, YouTube: LorriKajenna, Pinterest: kajennaart ja lisäksi: www.kajenna.weebly.com).

Sekä Invalidiliitolla että työmme tukijoilla on aihetta juhlaan, koska olemme saavuttaneet tavoitteemme saada avustajakoiratoiminta hy­vinvointialueiden vastuulle. Invalidiliitto on asiantuntemuksellaan mukana myös tässä siirtymävaiheessa.

Kiitos kaikille lahjoittajille vuosien aikana avustajakoiratoimintaan saamastamme tuesta!

Kalenteri sopii hyvin sekä kotiin että työpaikalle. Koirien ystävä ilahtuu varmuudella kalenterilahjasta, jossa mukana on koirien nimipäivät.  Kalenteri toimii myös asiakaslahjana kertoen yrityksenne arvoista, vastuullisuudesta ja tuestanne kotimaiselle vammaistyölle.

seinäkalenteri 2025 akvarellikuvia avustajakoirista

Värikäs taidekalenteri avustajakoirateemalla

• Koko A3: 297 × 420 cm (koko avattuna)
  • Kaksikieliset tekstit: suomi ja ruotsi
  • Sisältää koirien nimipäivälistan
  • Tasku esimerkiksi laskuille, muistilapuille, teatteri/konserttilipuille jne.
  • Laadukas materiaali
  • Tilaa muistiinpanoille

LISÄKSI jokaisen kalenterin mukana saat A2-kokoisen vuosisuunnitelmajulisteen, josta avautuu koko vuosi 2025 kätevästi yhdellä silmäyksellä.

Kalenteri henkilöasiakkaille

Kalenterin hinta yksityismyynnissä on 65 €/kpl. Hinta sisältää arvonlisäveron 24 %, 1.9.2024 alkaen 25,5 %, sekä toimitus- ja käsittelykulut.

Katso myös avustajakoiraheijastin ja avustajakoira-parkkikiekko tai avustajakoira-kirjeensulkijamerkit. Jos tilaat useita eri tuotteita, kätevintä on tilata sähköpostitse.

Tilaa kalenteri yksityisenä ostajana tästä

Kalenteri yritykselle

YRITYSHINNAT

• 1 kalenteri 80 €
  • 10 kalenteria 325,50 €
  • 30 kalenteria 693 €

Yrityshintoihin lisätään arvonlisävero 24 % (1.9.2024 alkaen 25,5 %). Kalenterin toimitus- ja käsittelykustannukset sisältyvät hintaan. Yritystilausta tehdessäsi; ota yhteyttä suoraan varainhankintaan: varainhankinta@invalidiliitto.fipuhelimitse: 044 765 0510.

Isompi kertatilaus kannattaa – avustajakoiria kuvaavasta taidekalenterista saat laadukkaan ja merkityksellisen joululahjan esimerkiksi yrityksesi henkilöstölle tai yhteistyökumppaneille.

Tilaajien henkilötiedot tallennetaan Invalidiliiton tukijarekisteriin. Tietojen käytöstä ja säilyttämisestä voit lukea lisää Tietojen käytöstä ja säilyttämisestä voit lukea lisää täältä.

Kiitos tuesta!

Avustajakoiraheijastin

Avustajakoiraheijastin tuo iloa ja turvaa pimeällä liikuttaessa. Ostamalla heijastimen tuet kotimaista vammaistyötä.

Puuhajengin matkassa - uusi puuhakirja

Liputa yhdenvertaisuudelle ja auta asennekasvatuksessa! Osta Invalidiliiton uusi puuhakirja ja auta meitä asennekasvatuksessa, kiusaamisen ja syrjäytymisen ehkäisemisessä.

"Puuhajengin matkassa" -puuhakirja edistää yhdenvertaisuutta käytännön tasolla. Kirjaa käytetään tukena esi- ja alakouluikäisten lasten opetuksessa, osana kiusaamisen vastaista työtä. Osallistavien tehtävien kautta lapsi oppii ymmärtämään erilaisuutta, välttämään ennakkoluuloja ja näkemään se kaikista arvokkain asia – IHMINEN vamman takana.