

Invalidiliiton ja sen asiantuntijat tavoittaa monella eri tavalla. Alla olevista kanavista voi valita omaan asiaan sopivimman tavan ottaa yhteyttä.
Neuvontapalvelumme on tarkoitettu fyysisesti vammaisille henkilöille, heidän läheisilleen sekä ammattihenkilöstölle. Neuvomme erityisesti vammaispalveluihin, esteettömyyteen, saavutettavuuteen sekä fyysisesti vammaisten henkilöiden oikeusturvaan ja yhdenvertaisuuden toteutumiseen liittyvissä asioissa.
Neuvontapalveluun voi olla yhteydessä puhelimitse tiistaisin ja torstaisin klo 13-17 numerossa 0200 1234. Soittaminen maksaa paikallisverkkomaksun (lankaliittymät) tai matkapuhelinmaksun. Kysymyksen voi lähettää myös sähköpostitse osoitteeseen neuvot@invalidiliitto.fi
Varainhankintaa koskevissa asioissa ota yhteyttä sähköpostitse osoitteella varainhankinta@invalidiliitto.fi tai puhelimitse numeroon 044 765 0510. Asiakaspalvelumme palvelee arkisin klo 8.00–16.00.
Esimerkiksi henkilörekisteriin liittyvät asiat (henkilötietojen poistaminen uutiskirjeistä ja lahjoittajarekisteristämme), lahjoittaminen, tukituoteostot ja niiden peruminen.
Kuuntelemme tarkasti jäsenistöämme ja keräämme säännöllisesti tietoa ja jäsenistön näkemyksiä erilaisista aiheista. Avoimet kyselyt ja päättyneiden kyselyjen yhteenvedot löytyvät Mitä mieltä -sivulta.
Palautelomakkeemme kautta voi antaa palautetta ja lähettää kehitysehdotuksia Invalidiliitolle esimerkiksi esteettömyydestä, jäsenasioista tai havaituista yhteiskunnallisista epäkohdista tai hyvistä käytännöistä.
Eettisen ilmoituskanavan kautta väärinkäytösepäilyjä tai muita rikkomuksia havaitsevat henkilöt voivat tehdä ilmoituksen havainnoistaan luottamuksellisesti.
Invalidiliiton henkilöstön ja jäsenyhdistysten sekä tytäryhtiöiden yhteystiedot.