Ryhdy kuukausilahjoittajaksi

Lahjoitussumma

”Vahva ja välittävä Suomi” on hallituksen visio, jonka me myös Invalidiliitossa allekirjoitamme. Valitettavasti kuilu vision ja todellisuuden välillä on vielä suuri. Todellisuudessa esimerkiksi hyvinvointialueet eivät pysty riittävästi järjestämään vammaisille ihmisille lakisääteisesti kuuluvia palveluita. Tilanne on alati heikkenevä ja siksi sinun apuasi tarvitaan juuri nyt.

Kuukausilahjoittajana varmistat, että työmme fyysisesti vammaisten ihmisten oikeuksien puolestapuhujana voi jatkua. Kuljemme ihmisten rinnalla koko elinkaaren ajan. Järjestämme vertaistoimintaa sekä edistämme vaikuttamistoiminnalla esteettömyyden ja yhdenvertaisuuden toteutumista koko Suomessa.

Osallisuus, hyvä elämä ja yhdenvertaisuus kuuluu kaikille. Pieni säännöllinen tuki auttaa toteuttamaan pitkäjänteistä ja suunnitelmallista työskentelyä, jotta pääsemme kohti visiota.

Tule mukaan joukkoomme ja ryhdy lahjoittajaksi jo tänään.

Kuukausilahjoittamisen ehdot

Kuukausilahjoittajana tuet kotimaista vammaistyötä

Nainen voimistelee kepin avulla

Kuukausilahjoittajana tuet kotimaista vammaistyötä, jonka tavoitteena on kehittää ja turvata erityisesti fyysisesti vammaisten ja toimintaesteisten ihmisten arjen palveluita ja tukitoimia. Vaikutamme myös yleiseen asenneilmapiiriin, jotta vammaisten kokema syrjintä ja kiusaaminen saataisiin loppumaan.

Kuukausilahjoittajana olet mukana luomassa yhdenvertaista Suomea, jossa jokaisella on samanlaiset mahdollisuudet täysipainoiseen elämään. Tekemämme työ ei olisi mahdollista ilman kuukausi-, kerta- ja testamenttilahjoituksia. Lahjoittajien ansiosta emme jää vähenevien ja leikkausten alla olevien avustusten varaan, vaan voimme työskennellä pitkäjänteisemmin ja vaikuttavammin. Tule mukaan. Ei jätetä ketään yksin!

Kiitos tuestasi!