Tee kertalahjoitus

Lahjoitussumma

Invalidiliitto on suomalainen järjestö, joka toimii fyysisesti vammaisten ihmisten sekä heidän läheistensä hyväksi. Osallisuus, hyvä elämä ja yhdenvertaiset mahdollisuudet toteutuvat Suomessa edelleen huonosti useiden palveluiden lakisääteisyydestä huolimatta (Lähde: Osallisuusbarometri 2023). Lisäksi hallituksen suunnittelemat leikkaukset heikentävät vammaisten ihmisten elämää entisestään.

Lahjoituksesi avulla voimme tarjota vertaistukea, edistää esteettömyyttä, itsenäisyyttä ja osallisuuden kokemusta. Emme halua jättää ketään yksin. Yhdessä voimme vaikutta päätöksentekoon ja rakentaa yhteiskunnan, jossa jokaisella on mahdollisuus elää täyttä elämää

Lahjoituksesi on konkreettinen teko, lahja ihmiseltä ihmiselle. Lahjoittajana olet osa yhteisöä, joka tekee hyvää ja muuttaa maailmaa askel askeleelta paremmaksi.

Liity joukkoon! Lahjoittaminen on helpointa yllä olevalla kertalahjoitulomakkeella. Halutessasi voit auttaa ja vaikuttaa enemmän ryhtymällä kuukausilahjoittajaksi.

Kiitos tuestasi. Kiitos, että välität!

Itsenäisemmän elämän puolesta!

Esteettömyyskampanja 2024

Nainen pyörätuolissa painaa hissin nappulaa

Invalidiliiton esteettömyyskampanja 2024 on käynnissä. Tue kotimaista vammaistyötä yllä olevalla lahjoituslomakkeella ja auta meitä vaikuttamaan.

Tekemämme osallisuusbarometrin mukaan paljon on vielä tehtävää, että vammaiset ihmiset voivat kokea osallisuutta ja elää itsenäistä sekä täysipainoista elämää. Puutteita esteettömyydessä on paljon, ja päättäjien suunnittelemat leikkaukset lisäävät tilanteen haurautta entisestään. ”Hauraus ja sattumanvaraisuus” kuvaavatkin tilannetta, jossa vammaiset ihmiset nyt elävät. Arki usean vammaisen ihmisen kohdalla on arpapeliä.

Invalidiliiton esteettömyyskampanjan keräystuotot käytetään kotimaiseen vammais- ja vaikuttamistyöhön. Teemme pitkäjänteistä työtä vaikuttamalla päättäjiin ja eri organisaatioihin kotimaassa. Ketään ei saa jättää osattomaksi.

Esteettömyys, saavutettavuus ja osallisuus ova tärkeitä tekijöitä meille kaikille, koska ne mahdollistavat itsenäisen toiminnan ja itsenäisyyden tunteen. Tarvitsemme näitä tekijöitä arjessa ja juhlassa, työn haussa, työssä, opiskelupaikoilla, harrastuksissa jne. Ilman esteettömyyttä emme pääse emmekä ole osallisia.

Lahjoita nyt ja auta meitä vaikuttamaan. Kiitos, että välität!