Kuvia Helppo liikkua -viikon eri tapahtumista
20.5.2019
Invalidiliiton vuosittaista esteettömyyden teemaviikkoa vietettiin viime viikolla. Tämän vuoden teemana oli yhdenvertaista palvelua kaikille.

Viikon aikana tarjoiltiin mm. esteettömyystietoa live-chatissa, opastettiin apuvälineen käyttäjiä liikkumaan metrossa ja järjestettiin erilaisia tapahtumia kauniissa kevätsäässä ympäri Suomea. Julkaisimme aiheeseen liittyviä artikkeleita ja myös I-studiossa keskusteltiin esteettömästä asioinnista. Helppo liikkua -viikon jutut voit lukea täältä >>

Lämmin kiitos kaikille mukana olleille yhdistyksille, järjestöille, yrityksille ja teille kaikille, jotka jaoitte tärkeää viestiä eteenpäin omille verkostoillenne. Helppo liikkua -viikkoa vietetään jälleen ensi vuonna. Yhteistyöllä me rakennamme esteetöntä ja yhdenvertaista Suomea!

Yhdenvertaista palvelua kaikille -merkki

Helppo liikkua -viikolla julkaistiin uusi Yhdenvertaista palvelua kaikille -merkki. Invalidiliitto haluaa kannustaa yrityksiä, yrittäjiä ja suunnittelijoita kehittämään toimintaansa, jotta kaikki asiakkaat saisivat yhdenvertaista palvelua. Yritykset voivat nyt tilata itselleen merkin osoituksena halustaan kehittää toimitilojensa, palvelujensa ja tuotteidensa esteettömyyttä ja saavutettavuutta. Lue lisää ja tule mukaan >>