Innostavimmat työpaikat 2022 tunnus
13.1.2023
Invalidiliitossa toteutettiin marraskuussa laaja henkilöstötutkimus. Henkilöstökokemus on kaikilla tutkimuksen osa-alueilla korkea ja paremmalla tasolla kuin suomalaisissa toimihenkilövaltaisissa organisaatioissa keskimäärin.

Henkilöstötutkimuksen tuloksissa Invalidiliiton vahvuuksiksi nousevat työskentelyedellytykset, johtamiskulttuuri ja myönteinen työnantajakuva. Henkilöstön kokemus työn merkityksellisyydestä on erittäin vahva. Tuloksissamme näkyy henkilöstön sitoutuminen liiton arvoihin ja päämääriin sekä omistautuminen työskentelyyn yhdessä yhteisen hyvän eteen.

Edelliseen tutkimukseen verrattuna myönteistä kehitystä on tapahtunut muun muassa tyytyväisyydessä uusiin työtehtäviin perehdyttämisessä, palkitsemisen oikeudenmukaisuudessa sekä arvostuksen kokemuksessa.

Invalidiliitto saa toista kertaa peräkkäin myös Suomen innostavimmat työpaikat -tunnustuksen. Tunnustus viestii henkilöstön korkeasta omistautuneisuuden asteesta ja toimintojen pitkäjänteisestä ja osallistavasta kehittämisestä organisaatiossa.

Suomen innostavimmat työpaikat on suomalaisen työelämän tunnustus poikkeuksellisen hyvät henkilöstötutkimuksen tulokset Eezy Flown PeoplePower® -tutkimuksessa saavuttaneille organisaatioille. Tutkimukseen osallistuu vuosittain satoja suomalaisia organisaatioita, ja siihen vastaa lähes 200 000 henkilöä.

Innostavimmat työpaikat 2022_diplomi