29.1.2018
Haemme digikoordinaattoria Osallisuutta digivertaisneuvonnan avulla -hankkeeseen. Hanke tukee digineuvonnan käynnistämistä Invalidiliiton paikallisissa ja valtakunnallisissa yhdistyksissä. 

Digikoordinaattorin tehtäviin kuuluu kouluttaa ja tukea yhdistysten digineuvojia heidän työssään, koota materiaalipankkia digineuvojille ja tukea verkottumisessa eri digitoimijoihin. 

Edellytämme 

  • soveltuvaa sosiaali- tai terveysalan korkeakoulu- tai ammattikorkeakoulututkintoa tai vastaavaa osaamista
  • monipuolista digiosaamista sähköisistä palveluista ja asioinnista
  • itsenäistä ja aktiivista työotetta sekä organisointikykyä
  • koulutus- ja opastusosaamista
  • hyviä vuorovaikutustaitoja sekä kykyä verkostoitumiseen ja yhteistyöhön muiden toimijoiden kanssa. 

Arvostamme kokemusta järjestötoiminnasta sekä kosketuspintaa vammaisuuteen. 

Työ edellyttää valmiuksia matkustamiseen ja voi sisältää jonkin verran ilta- ja viikonlopputyötä. Hanke toteutetaan vuonna 2018 ja tehtävä on määräaikainen.

Tarjoamme sinulle mielenkiintoisen tehtäväkokonaisuuden, laajat yhteistyöverkostot sekä ammattitaitoisen työyhteisön tuen.

Ota yhteyttä

Lisätietoa antaa Tuija Mäkelä, tuija.makela@invalidiliitto.fi. Tiedustelut puhelimitse 1.2. tai 2.2. klo 10–12 ja 14–16, p. 040 7455 913.

Lähetä hakemuksesi ja CV viimeistään 6.2. osoitteeseen tuija.makela@invalidiliitto.fi 
 

Jaa sosiaalisessa mediassa