kuvituskuva.
4.9.2024
Invalidiliitto ry on saavuttanut Suomen innostavimmat työpaikat 2024 -tunnustuksen. Se myönnetään vuosittain niille Eezy Flown People Power -tutkimukseen osallistuneille organisaatioille, jotka ovat saavuttaneet poikkeuksellisen hyvät henkilöstötutkimuksen tulokset.

Vastuullisuus ja vuorovaikutus vahvuuksina

Invalidiliiton maine on myös tutkittu. T-Median Luottamus & Maine -tutkimus toteutettiin keväällä 2024, ja kohderyhmänä olivat 15–65-vuotiaat suomalaiset. Kysymyksissä on käytetty viisiportaista arviointiasteikkoa, ja arvioista on laskettu keskiarvot. Invalidiliiton tulos oli nyt tehdyssä tutkimuksessa 3.60 (hyvä tulos = 3.50–3.99). Kaksi vuotta sitten tulos oli 3.58.

Maineen eri osa-alueista suuri yleisö pitää Invalidiliiton osalta parhaimpana vastuullisuutta (3.77) ja vuorovaikutusta (3.72). Muut osa-alueet ovat tuotteet & palvelut, hallinto, johto, talous, innovaatiot ja työpaikka.