Pysy pystyssä -sivulta löytyy muun muassa pystyssä pysymisen liikennemerkit. Liikennemerkit perustuvat seitsemään tärkeään askeleeseen, joita kampanjassa on nostettu vuosien aikana esiin. Liikennemerkeillä kannustetaan huomioimaan, että omalla toiminnallaan voi pienentää liukastumisen riskiä.
Anna palautetta pihojen ja kulkuväylien kunnossapidosta -liikennemerkki muistuttaa esteettömyydestä ja hyvästä talvikunnossapidosta. Se löytyy myös Pysy pystyssä -sivulta.
Pysy pystyssä -sivulta löytyy myös kampanjavideo sekä kampanjaan liittyvät tiedotteet ja artikkelit. Torstaina 14.1. julkaistu Lähes joka kolmas suomalainen on liukastunut vuoden aikana -tiedote löytyy myös Liikenneturvan sivuilta. Perjantaina 22.1. julkaistaan nettiartikkeli liittyen talvikunnossapitoon ja esteettömyyteen.
Kampanjaviikolla on tulossa myös kaksi some-kilpailua. Vastaajien kesken arvotaan Icebug-jalkineet ja Devisys-liukuesteitä sekä NorthernGrips. Some-kilpailut päättyvät 28.1.
Kampanja näkyy Kotitapaturman Facebook-sivulla ja Twitter-tilillä. Myös Invalidiliiton some-kanavissa jaetaan kampanjaan liittyviä julkaisuja. Sosiaalisessa mediassa kampanjaa kannattaa seurata tunnisteella #pysypystyssä.
Aivovammaliitto ry, Ehkäisevä päihdetyö EHYT ry, Finanssiala ry, Ilmatieteen laitos, Invalidiliitto, Liikenneturva, LähiTapiola, Nikander ja Wiinikka Oy, Partioaitta, Sarva-nastakengät, sisäministeriö, sosiaali- ja terveysministeriö, Suomen Kuntaliitto, Suomen Punainen Risti, SOSTE Suomen sosiaali ja terveys, Taitavat Suutarit ry, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos, Työterveyslaitos.