kuvituskuva.
19.8.2024
Nyt on tullut aika kurkistaa Invalidiliiton syksyn 2024 koulutustarjontaan. Tarjolla on koulutusta niin vaikuttamisesta kuin yhdistystoiminnasta kiinnostuneille, unohtamatta heitä, jotka etsivät tietoa ja tukea oman elämänsä haasteisiin.

Liiton kaikki webinaarit ovat maksuttomia ja muutkin koulutukset kohtuuhintaisia. Palautteiden mukaan osallistujat ovat myös kokeneet hyötyneensä koulutuksista ja niihin oltiin tyytyväisiä.

”Hyvä anti, reilu ilmapiiri ja huolellisesti valmisteltu pohjatyö.”

Vaikuta – älä valita!

Syksyn Ajankohtaista vammaispolitiikassa -webinaarisarjassa keskustellaan ensi vuoden kunta- ja aluevaaleista sekä Vammaisten henkilöiden oikeuksien neuvottelukunnan (VANE) uudesta toimintaohjelmasta. Myös esteettömyyden edistämisestä kiinnostuneiden kannattaa olla hereillä. Suosittu Edistä esteettömyyttä -verkkokoulutus starttaa jo syyskuun puolessa välissä.

Yhdistystoiminnasta tietoja ja taitoja

Aktiivit yhdistystoimijat kokoontuvat syyskuun lopussa Helsinkiin tai etänä järjestöpäivien merkeissä. Päivien teemoina on vaikuttaminen, viestintä ja sivistys. Tarjolla on myös woimawebinaareja mm. ratkaisukeskeisestä ajattelusta, dialogitaidoista ja ristiriitojen ratkaisusta. Yhdistysviestintää opiskellaan verkkokurssilla ja arkistoinnin saloja kahdessa webinaarissa. ”Lämmin kiitos jälleen kerran. Innolla odotan tulevia koulutuksia!”

Hyötyä omaan elämään - ”Sain tietoa, jota en ollut muualta saanut”. Oman elämän haasteisiin voi etsiä tietoa ja tukea Invalidiliiton palvelut tutuiksi webinaarista. Loppuvuodesta saa tietoa myös sopeutumista tukeville kursseille hakemisesta. Lisäksi tietoa on tarjolla vakuutuskorvausten ja työtulojen yhteensovittamisesta sekä apuvälineistä osana lääkinnällistä kuntoutusta.

Mistä kaiken tämän löytää?

Invalidiliiton kaikki koulutukset löytyvät osoitteesta: www.invalidiliitto.fi/koulutuksia

Olet lämpimästi tervetullut osallistumaan!