Invalidiliiton asiointipalveluun kirjaudutaan omalla jäsennumerolla ja salasanalla. Ennen ensimmäistä kirjautumiskertaa sinun täytyy tilata itsellesi linkki, josta pääset asettamaan palveluun oman salasanan.
Salasanan tilaaminen edellyttää, että sähköpostiosoitteesi löytyy Invalidiliiton jäsenrekisteristä. Jos et ole varma onko sähköpostiosoitteesi jäsenrekisterissä, kokeile ensin salasanan tilausta. Jos salasanan tilaus ei onnistu, ota yhteys yhdistykseen tai liittoon, ja pyydä sähköpostiosoitteesi lisäämistä jäsenrekisterin tietoihin.
Tästä linkistä pääset kirjautumaan asiointipalveluun alla olevien ohjeiden mukaisesti. Sininen "Jäsenille" kirjautumisnappi löytyy myös etusivun oikeasta ylälaidasta.
Kirjaudu tästä.
3. Kirjoita sähköpostiosoitteesi TILAA UUSI SALASANA -kenttään, ja paina painiketta ”Tilaa uusi salasana”.
Jos salasanan tilaus ei onnistunut:
Saat ilmoituksen ”Käyttäjää ei löydy”. Ilmoitus tarkoittaa, että sähköpostiosoitettasi ei ole tallennettu Invalidiliiton jäsenrekisteriin.
Tässä tapauksessa ota yhteyttä joko omaan yhdistykseesi tai liiton jäsenpalveluihin jasenasiat@invalidiliitto.fi. Pyydä sähköpostiosoitteesi lisäämistä tietoihisi jäsenrekisterissä. Kun sähköpostisi on lisätty, voit tehdä salasanan tilauksen uudestaan.
Jos salasanan tilaus onnistuu:
Saat ilmoituksen: ”Ohjeet salasanan vaihtamiseksi on lähetetty antamaasi sähköpostiosoitteeseen.”
Tarkista sähköpostisi.
4. Klikkaa sähköpostiin saapunutta salasanan vaihtolinkkiä.
Paina lopuksi Enter.
5. PALAUTA SALASANA -sivulla voit asettaa asiointipalveluun oman salasanan:
Saat vahvistuksen salasanan vaihtamisesta. Klikkaa linkistä kirjautuaksesi sisään asiointipalveluun.