Sinisiä sulanapitokaapeleita joissa vesipisaroita
Pääkallokelit-kampanjassa Invalidiliiton yhteistyökumppanina on Pistesarjat Oy, joka on valmistanut sulanapitojärjestelmiä Suomessa jo 40 vuoden ajan.

– Olemme mukana kampanjassa kertoaksemme pitkäikäisistä sulanapitoratkaisuistamme, joiden avulla saadaan ehkäistyä liukastumistapaturmia. Järjestelmämme soveltuvat niin pieniin kuin suuriinkin kohteisiin, kuten julkisten alueiden kulkuväyliin, ramppeihin ja portaisiin, toteaa Pistesarjat Oy:n yrittäjäosakas Heikki Hämäläinen.

Räätälöidyt ratkaisut

Liukastumiset aiheuttavat vuosittain Suomessa miljoonien eurojen vahingot, puhumattakaan inhimillisestä kärsimyksestä. Varustamalla ulkoalueet automaattisella sulanapitojärjestelmällä saadaan halutut kohteet pidettyä ympäri vuoden sulina ja turvallisina.

Sulanapito ehkäisee myös routavaurioita ja suojelee suomalaista rakennuskantaa. Ratkaisut suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa, jotta lopputuloksesta saadaan mahdollisimman kestävä ja energiatehokas.

Made in Finland

Pistesarjat Oy:n lopputuotteet valmistetaan ja kootaan laadukkaista raaka-aineista asiakkaan tarpeita vastaaviksi lopputuotteiksi. Oma tuotantolaitos Espoossa mahdollistaa kustannustehokkaan ja nopean valmistuksen, jatkuvan tuotekehityksen sekä laadunvalvonnan.
Suomalaisuus tarkoittaa Pistesarjoille myös sitä, että ratkaisut on kehitetty Suomen vaativiin ja vaihteleviin olosuhteisiin – myös pahimpiin paukkupakkasiin.

Lue lisää Pistesarjat Oy:n kotisivuilta >>