kuvituskuva.
Saat valmiuksia ja tukea toimia yhdistyksen hallituksessa. Ensimmäisessä webinaarissa käsitellään yhdistyksen hallituksen tehtäviä ja työnjakoa, yhdistyksen sääntöjä ja jäsenten oikeuksia.

Aika: 21.1.2025 klo 17-19

Paikka: Teams

Kohderyhmä: Uudet ja perehdytystä kaipaavat yhdistysten hallitusten jäsenet

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: 19.1. mennessä koulutuskalenterin kautta

Seuraavat koulutukset:
28.1. Hyvä hallinto: kokouskäytännöt, erilaiset kokoukset ja pelisäännöt Ilmoittaudu 26.1. mennessä 
11.2. Kevätkokous: Toimintakertomus, tilinpäätös, pöytäkirjat, kokouskutsut, aloitteiden käsittely, viestintä jäsenille Ilmoittaudu 9.2. mennessä
6.5. Syyskokous: Toimintasuunnitelma, talousarvio, hallitusten jäsenten valinta, toimikunnat, jäsenistön osallistaminen Ilmoittaudu 4.5. mennessä
26.8. Yhdistyksen toiminnan kehittäminen Ilmoittaudu 24.8. mennessä 

Lisätietoja: koulutussuunnittelija Auli Tynkkyseltä, auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi,
p. 040 778 8690.

Invalidiliiton kaikissa koulutuksissa ja tapahtumissa noudatamme turvallisen tilan ohjeita. Niillä haluamme luoda rakentavaa ja toisia kunnioittavaa keskustelua sekä avointa ilmapiiriä.     

 


 


 

Jaa sosiaalisessa mediassa