Perheitä harvinaisten tapaamisessa
Invalidiliiton Harvinaiset-yksikön perjantain Apuvälinemessujen ohjelma on suunnattu erityisesti harvinaisperheille.

Harvinaisen hyvä arki -paneelikeskustelussa käsitellään lapsen harvinaisen sairauden vaikutuksia perheen arkeen. Tule kuulemaan mistä löytää apuja arjen haasteisiin ja mitä apuvälineet ja kuntoutus voivat tuoda perheen elämään. Keskustelemassa Invalidiliiton asiantuntijoita ja harvinaissairaan lapsen vanhempia. Harvinaisen hyvä arki -paneelikeskustelu klo 12-13 Striimi-stagella.

Harvinaisperheiden toiminnallista ja iloista iltapäivää vietetään klo 14-16 tilassa 103 b . Koko perheen yhteisen tekemisen parissa voi tutustua toisiin harvinaisperheisiin ja Invalidiliiton harvinaistoimintaan. Luvassa kivoja puuhapisteitä non stoppina. Voitte tulla piipahtamaan tai viettää pidemmän ajan viihtymisen mukaan!

Paikka: Helsingin Messukeskus

Paneelikeskustelu ja iloinen iltapäivä ovat maksuttomia, eikä niihin ole ennakkoilmoittautumisia. Muuna aikana tapaat meidät Invalidiliiton messuosastolla 6c2.

Lämpimästi tervetuloa!

Apuvälinemessut ovat apuvälineiden, kuntoutuksen ja esteettömyyden suurtapahtuma. Lue lisää Apuvälinemessujen sivuilta.