Kuvituskuva, jossa erilaisia ihmisiä erilaisin toimintakyvyin pitävät kokousta pöydän ääressä.
Iloa, innostusta ja osallisuutta. Tule tapaamiseen kehittämään Invalidiliiton harvinaistoimintaa ja verkostoitumaan muiden harvinaistoimijoiden kanssa.

Tapaaminen on tarkoitettu harvinaissairaille ja heidän läheisilleen. Haemme osallistujiksi niin aktiiveja kuin uusia tulokkaita harvinaisasian parissa.  Tapaaminen sisältää työpajatyöskentelyä.

Aika: 1.-3.12. (pe-su)

Paikka: Scandic Station, Ratapihankatu 38 Tampere

Kohderyhmä: Harvinaissairaat ja läheiset. Tapaamiseen osallistuakseen ei tarvitse olla Invalidiliiton jäsen.

Hinta: Tapaaminen on maksuton ja sisältää majoituksen kahden hengen huoneissa sekä ruokailut. Matkakuluja emme voi korvata.

Ilmoittautuminen: Hae mukaan tapaamiseen 14.11. mennessä tästä. Tapaamiseen mahtuu rajallinen määrä osallistujia. Ilmoitamme valinnoista hakijoille hakuajan päätyttyä.

Lisätietoja: Jenni Kuusela, p. 044 7650410 tai jenni.kuusela@invalidiliitto.fi

Harvinaiset-yksikön tapaamiset järjestetään esteettömissä paikoissa ja tapaamisissa noudatetaan turvallisen tilan periaatteita. Pyrimme ottamaan huomioon mahdollisimman hyvin osallistujien erityistarpeet, joista on ilmoitettu etukäteen. Tapaamisessa on yksi yleisavustaja, joka voi auttaa pienissä avuntarpeissa. Mikäli tarvitset paljon apua, otathan mukaan henkilökohtaisen avustajan.