HupSis! Huikea perheseikkailu 17.-18.8., Virrat. Invalidiliiton ja Maliken logot. Eri värisiä ilmapalloja, joissa yhdessä SirkusRakkausPumPumin PelleKapteeni.
Sisä-Suomen aktiivit haluavat kutsua mukaan toimintaan perheitä, joissa jollain perheenjäsenellä on fyysinen vamma tai sairaus. HupSis 2024 järjestetään yhteistyössä Malikkeen kanssa. Luvassa on ainutlaatuisia luontoelämyksiä, kivaa tekemistä kavereiden kanssa ja verratonta vertaishenkeä!

HupSis – Huikea perheseikkailu Sisä-Suomen lapsiperheille

Milloin?

17.–18.8.2024. Tapahtuma alkaa lauantaina kello 11 ja päättyy sunnuntaina kello 15. Osallistuminen on mahdollista myös pelkästään lauantaina.

Missä?

Nuorisokeskus Marttisissa (Herrasentie 16, Virrat). Paikka on esteetön ja sijaitsee järven rannalla.

Kenelle?

Pirkanmaalla ja Keski-Suomessa asuville lapsiper­heille, joissa jollain perheenjäsenellä on fyysinen vamma tai sairaus. Tervetulleita ovat Invalidiliiton valtakunnallisten ja paikallisten jäsenyhdistysten jäsenet sekä perheet, jotka eivät vielä ole jäseniä Invalidiliiton jäsenyhdistyksessä.

Hyvä tietää!

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Invalidiliiton Sisä-Suomen aluetoiminta ja Malike. Lue tästä linkistä lisää Maliken toiminnasta. Tapahtuman ohjelmat, tarjoilut ja majoitus ovat maksuttomia. Matkakuluja emme korvaa.

Suunnitelmissa seikkailijoille

Lauantaina 17.8.

• SirkusRakkausPumPumin PelleKapteeni soittaa musaa kaveruudesta ja yhdenvertaisuudesta
  • Mahdollisuus kokeilla melontaa ja osallistua melontaretkelle Malikkeen toimintavälineiden avulla.
  • Askarrellaan kivilemmikkejä ja solmitaan nauhoja ystävyydelle
  • Vietetään iltaa rantasaunalla vertaisten kanssa

Sunnuntaina 18.8.

• Nauruhetkiä ja mielikuvitusretkiä
  • Visaillaan ja seikkaillaan metsässä toimintavälineiden avulla
  • Tulistellaan ja tunnelmoidaan nuotiolla

Tapahtumaan hakeminen

Hae mukaan tapahtumaan viimeistään 31.7. täyttämällä huolellisesti ilmoittautumislomake. Lomakkeelle pääset tästä linkistä. Ilmoitamme valinnoista elokuun alussa viikolla 32. Paikan vastaanotettuasi peruutusmaksu on 70 € perheeltä.

Mukavia muistoja: Lajissaan ensimmäinen HupSis-päivä elokuussa 2022 sai osallistujilta ja aktiiveilta paljon kiitosta. Lapset kokivat, että hyödyllisintä oli makkaranpaisto. Aikuiset kertoivat hyötyneensä Malikkeen toimintavälineiden kokeilusta ja neuvoista uuden liikuntaharrastuksen aloittamiseksi. Palautteiden perusteella tärkeintä oli, että koko perhe pystyi tekemään ja kokemaan asioita yhdessä. Kerro HupSis-viikonlopusta myös tuttavillesi. Voit jakaa mainoksen sosiaalisessa mediassa!

Lisätietoja antaa

Järjestöasiantuntija Milla Ilonen