Ihmisiä ja apuvälineitä.
Invalidiliiton harvinaistoiminnan ja Harso ry:n yhteistyönä järjestämässä verkkotilaisuudessa pohditaan harvinaissairauden vaikutuksia elämään.

Onko harvinainen sairaus aiheuttanut sinulle tai läheisellesi huolta? Oletko miettinyt miten sietää epätietoisuutta tulevasta? Näitä teemoja käsitellään vuorovaikutteisessa webinaarissa. Suhtautumista epävarmuuden kanssa elämiseen aktivoi meitä pohtimaan ratkaisukeskeinen terapeutti ja fysioterapeutti Outi Kainunkangas. Outilla on pitkä kokemus harvinaissairauksien parista ja hänen ymmärryskykynsä harvinaisten haasteista on vertaansa vailla. Webinaarissa kuullaan myös kokemuspuhujan ajatuksia ja saadaan työkaluja tarkastella omaa tilannetta uudessa valossa.

Aika: torstaina 17.10. klo 17.30-19.30

Paikka: verkossa Teamssillä

Kenelle: harvinaissairaille ja heidän läheisilleen

Ilmoittaudu webinaariin tästä. Saat osallistumislinkin sähköpostiisi ennen tapahtuman alkua.

Lisätietoja: Harvinaistoiminnan suunnittelija Tanja Lehtimäki, tanja.lehtimaki@invalidiliitto.fi, puh. 040 728 1737 tai Harso ry:n järjestöpäällikkö Tiina Lehtonen, toimisto@harso.fi, puh. 040 199 3582.