Kuvassa naispuolisia supersankareita piirroshahmoina
Tule juhlimaan naiseutta ja viettämään iltaa pirkanmaalaisten naisten kanssa! Tapahtumassa osallistumme "kisakatsomona" Invalidiliiton naisten päivän Woimawebinaariin, herkuttelemme ja nautimme pienistä hemmotteluhetkistä.

Aika:         perjantaina 8.3.2024 kello 16:30–19:30

Paikka:      Tampereen Validia-talon päivätoiminnan tila (os. Ritakatu 7, Tampere)

Teema:     Ihanaa olla nainen! IhaNainen – PuoliNainen – MoniNainen – KokoNainen

Ohjelmassa:

16:30 Tullaan yhteen ja nauretaan yhdessä

17:00 Osallistutaan ”kisakatsomona” Invalidiliiton Woimawebinaariin

18:30 Nautitaan herkuista, hemmottelusta ja toistemme seurasta

19:30 Tapahtuma päättyy

Illanvietto on suunnattu Validian palveluja käyttäville naisille sekä Invalidiliiton jäsenyhdistysten naisille ja naiseksi itsensä kokeville. Voit ottaa mukaan myös oman avustajasi. Tapahtuma on maksuton ja siihen ei tarvitse ennalta ilmoittautua.

Tapahtuman järjestävät yhteistyössä Invalidiliiton Sisä-Suomen aluetoiminta ja Validia Asuminen. Lisätietoja antaa järjestöasiantuntija Milla Ilonen, p. 044 491 5695, milla.ilonen@invalidiliitto.fi. Ilmoitathan, mikäli sinulla on useita allergioita, tai mikäli yhdistyksestäsi osallistuu tapahtumaan enemmän kuin kaksi naista.