Seitin luontoseikkailu 2024
Seitin luontoseikkailun ohjelma on nyt valmis! Lähde mukaan! Lähde mukaan Seitin Luontoseikkailu leirille Nuorisokeskus Marttisiin Virroille. Leiri on suunnattu 13-29v vammaisille ja pitkäaikaissairaille nuorille, luvassa huippukiva viikonloppu.

Seitin luontoseikkailun ohjelma on nyt valmis! Lähde mukaan!

Ilmoittautuminen viimeistään 4.10

Mitä: Seitin Luontoseikkailu

Missä: Nuorisokeskus Marttinen

Milloin: 18-20.10.2024

Adventuriston ohjelmassa monenlaista kivaa! Tervetuloa viettämään syksyn parasta viikonloppua Virroille! Luvassa on takuulla superia #seittimeininkii!

Perjantaina aloitamme viikonlopun vieton kodalla tulisista nuotioherkuista nauttien ja musisoiden. Lauantaina on vuorossa Suuri Seitti Seikkailu! Päivän aikana kierrämme erilaisia tehtävärasteja jotka yhdessä ratkaistuamme selvitämme kadonneen Kallen arvoituksen. Tehtävistä löytyy erätaitoja, eräruokaa, tunnistamista, pikku pulmia ja rakentelua ja saattaa olla että Adventuristo pääsee uimaan! Illan ohjelmassa saunomista ja uimista. Viikonloppuna on mahdollisuus yöpyä ulkona kotateltassa!Sunnuntaina nautitaan rentouttavasta luontojoogasta ja upeasta syksyisestä luonnosta J

Lauantai-iltana meille on varattu Nuorisokeskus Marttisen Vihta-sauna (https://www.marttinen.fi/kokous-ja-juhlatalo/saunat/ ), jossa mukavaa illanviettoa ja hyviä löylyjä.

Lähde mukaan leirille. Leirin hinta on vain 30€. Hinta pitää sisällään ohjelman, majoituksen ja ruokailut. Leirille pääset yhteiskuljetuksella, joka lähtee Tampereen rautatieasemalta perjantaina 18.10 klo 17:00. Paluukyyti on takaisin Tampereella sunnuntaina noin klo 17:00. Oman auton käytöstä tulee sopia Seitin nuoristyön suunnittelija Kalle Jokisen kanssa. Leirin matkojen omavastuu on 20€.

Nuorisokeskus Marttinen on esteetön ja leirillä on käytössä Seitin turvallisen tilan periaatteet. Leirillä on mukana yleisavustaja, joka voi auttaa pienissä avuntarpeissa. Mikäli kuitenkin tarvitset enemmän apua, niin otathan mukaan henkilökohtaisen avustajan. Avustaja pääsee viikonloppuun maksutta

Lisätietoja leiristä Seitin nuorisotyön suunnittelija Kalle Jokiselta, puh. 040-738 8089 tai kalle.jokinen@seittiweb.org