Vaikuttamisesta kiinnostuneiden nuorten koulutus- ja suunnittelupäivä järjestetään Allianssi-talolla Helsingissä.
Onnistuneesti vaikuttamassa-koulutuksen mainos jossa nainen huutaa megafoniin

Tapahtumaan ovat tervetulleita kaikki vaikuttamisesta kiinnostuneet, alle 30-vuotiaat nuoret, joilla itsellään on jokin fyysinen vamma tai toimimiseste. Koulutuspäivässä on puhumassa onnistuneesta vaikuttamisesta Allianssin osallisuuden asiantuntija Virva Viljanen. Invalidiliiton viestintäjohtaja Sinikka Rantala kertoo vaikuttamisviestinnästä ja yhdessä osallistujien kanssa laaditaan mielipidekirjoitus. Lisäksi nuorten toiveiden mukaisesti päivässä esitellään, miten muissa järjestöissä nuorten vaikuttamistoimintaa toteutetaan.

Päivän lopuksi käydään läpi tulevaa vuotta 2020 ja suunnitellaan, minkä aihealueiden parissa halutaan vaikuttamista tehdä ja millä tavoin.

Päivään osallistuminen on maksutonta ja matkakustannukset korvataan. Kauempaa tulevilla on mahdollisuus yöpyä edeltävä yö Helsingissä.

Ilmoittautuminen päivään päättyy 5.10.2019. Koulutuspäivä järjestetään Allianssi-talolla osoitteessa Asemapäällikönkatu 1, Helsinki

Lisätietoja: Sanna Saarimaa, sanna.saarimaa@invalidiliitto.fi, p. 044 765 0512