Tältä sivulta voit katsoa Invalidiliiton Vaikuta asiakkaana -koulutuksen 26.10.2019 tallenteet. (vieritä palkkia alaspäin, niin näet videotallenteet)

Vaikuta asiakkaana - asiakasosallisuutta edistämässä! 26.10.2019

Osallisuus omien palvelujen suunnitteluun  ̶  palvelusuunnitelma avainasemassa, Lakimies Petteri Pitkänen, Invalidiliitto ry
Materiaali pdf

11:15 - 12:15
Mitä on asiakasosallisuus ja miten sitä voi edistää?
Erikoissuunnittelija Tanja Hirschovits-Gerz, Terveyden ja hyvinvoinnin laitos
Materiaali pdf 

Miten asiakasosallisuutta on kehitetty vammaisten ihmisten palveluissa ja terveydenhuollossa?
Osallisuutta vammaispalveluihin
Sosiaali- ja terveyspoliittinen asiantuntija Ylva Krokfors, Invalidiliitto ry
Materiaali pdf

OLKA®  ̶  koordinoitua järjestö- ja vapaaehtoistoimintaa sairaalassa,Asiantuntija Anu Toija, OLKA®
Materiaali pdf

Espin kehittämässä Länsi-Uudenmaan kuljetuspalveluja
Puheenjohtaja Pirkko Kuusela, Espin ry
Materiaali pdf

 

Jaa sosiaalisessa mediassa