10.11.2016
Invalidiliitto on monessa mukana SuomiAreena-tapahtumassa, joka alkaa ensi viikolla Porissa.

8.7.2016

Heti maanantaina 11.7. klo 10 järjestetään Purje-lavalla Raatihuoneentorilla paneeli "Kuka kelpaa töihin", jossa Invalidiliiton hallinnoimaa Yritystä!-projektia edustaa Tuulamaria Toivanen. Klo 13.30 alkaa Kaupungintalon pihalla Suuri hoivakeskustelu, ja mukana paneelissa on myös Invalidiliiton pääjohtaja Petri Pohjonen. Kumpaakin paneelia vetää toimittaja Ville Blåfield.

Maanantaina järjestetään myös Heinähulinat klo 13 alkaen Keski-Porin kirkon puistossa. Siellä julkistetaan Leppäkerttu ilman pilkkuja -laulusatukirja, ja kirjaa on myös jaossa nopeimmille. Myöhemmin paikalla voi kokeilla puhallustikkaa ja pyörätuolirataa.

Tiistaina 12.7. n. klo 15 Torilavalla esitellään avustajakoiria torivartissa. Koiria tapaa myös keskiviikkona 13.7.  Kansalaistoimintateltassa, jossa esitellään avustajakoirien lisäksi Invalidiliiton laajaa järjestötoimintaa.

Torstaina 13.7. Invalidiliiton Helppo liikkua? -rata löytyy Porin stadionilta, missä järjestetään Liikkuva torstai -tapahtuma klo 10 alkaen.

Lisää SuomiAreenasta: www.suomiareena.fi