Kädet ympyrässä ja liikkumisesteisen merkki keskellä.
Tilaisuuden tarkoituksena on keskustella alueilla nousseista vaikuttamistoiminnan teemoista, jakaa kokemuksia ja hyviä käytäntöjä, verkostoitua ja saada vertaistukea. Ystävänpäivän illan teemana on hyvinvointialueiden vammaisneuvostojen hyvät käytännöt.

Aiheeseen meidät johdattelee Pirkanmaan hv-alueen vammaisneuvoston jäsen, järjestöasiantuntija Milla Ilonen ja Itä-Uudenmaan hv-alueen vammaisneuvoston puheenjohtaja Pauli Ritola. Milla pohtii, millä keinoilla vammaisneuvosto voisi tulla peremmin kuulluksi, keiden ääntä neuvosto kantaa ja minkälaista on proaktiivinen vaikuttaminen. Pauli puolestaan kertoo Itä-Uudenmaan vammaisneuvoston hyvistä käytännöistä. Tämän jälkeen käydään yhteistä keskustelua.

Aika: 14.2.2024 klo 17-18.30

Paikka: Teams

Kohderyhmä: Alueiden vaikuttajaverkoston ja vammaisneuvostojen jäsenet

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: 12.2. mennessä koulutuskalenterin kautta.
Ilmoittautuessasi koulutukseen sitoudut Invalidiliiton turvallisen tilan ohjeisiin.

Lisätietoja: vastaava järjestöasiantuntija Mirva Kiiveri,mirva.kiiveri@invalidiliitto.fi. p. 044 765 0658.