Harvinaiset haasteet seminaari 29.10. TYKS Säätiösalissa.
Invalidiliiton harvinaistoiminnan, Turun ammattikorkeakoulun ja Turun yliopistollisen keskussairaalan yhteistyönä järjestämä seminaari syventää ammattilaisten osaamista harvinaissairauksista. Seminaari on suunnattu Varhan alueella työskenteleville sosiaali-, terveys- ja kasvatus- ja kuntoutusalan ammattihenkilöille sekä opiskelijoille.

Seitsemättä kertaa järjestettävä ammattilaisseminaari tarjoaa uutta tietoa ja ymmärrystä harvinaissairauksista ja niihin liittyvistä haasteista. Seminaarissa kuullaan ajankohtaisia puheenvuoroja asiantuntijoilta, harvinaissairailta ja heidän läheisiltään sekä järjestökentän edustajilta. Seminaariin sisältyy lounas ja päiväkahvi.

Aika:
tiistaina 29.10. klo 11-15.30

Paikka: TYKS Medisiina D, Säätiösali (Kiinanmyllynkatu 10, Turku)

Kohderyhmä: Seminaari on tarkoitettu erityisesti Varhan alueella työskenteleville sosiaali- ja terveys-, kasvatus- ja kuntoutusalan ammattihenkilöille sekä opiskelijoille, jotka kohtaavat työssään harvinaista sairautta sairastavia henkilöitä ja heidän perheitään.

Ilmoittautuminen viimeistään 22.10. Varhan koulutuskalenterin kautta.

Katso seminaariohjelma tästä.

Lisätietoja: Harvinaistoiminnan suunnittelija Tanja Lehtimäki, tanja.lehtimaki@invalidiliitto.fi, puh.040 728 1737 tai Turun ammattikorkeakoulun koulutusvastaava Tiina Pelander, tiina.pelander@turkuamk.fi.