Kuvituskuva, jossa erilaisia ihmisiä röntgenkuvan edessä.
Tapaaminen on suunnattu eri-ikäisille harvinaisia synnynnäisiä ruoansulatuskanavan rakennepoikkeamia sairastaville ja heidän läheisilleen.

Tapaaminen tarjoaa vertaistukea, kokemusten vaihtoa sekä tietoa ja ajankohtaista asiaa synnynnäisten suoliston rakennepoikkeamien hoidosta. Viikonlopun ohjelmassa on muun muassa asiantuntijaluentoja, kokemuspuheenvuoroja, vertaiskeskusteluja niin lasten vanhemmille kuin itse sairastaville aikuisille sekä mukavaa yhdessäoloa ja vapaa-aikaa. Tapaamisen yhteydessä järjestetään AH-potilaat ry:n sääntömääräinen vuosikokous, josta saa lisätietoja AH-potilaat ry:n hallitukselta.

Tapaamisen ohjelmassa on pyritty huomioimaan myös aikuiset itse sairastavat.

Aika: 20.-22.9.2024 (pe-su)

Paikka: Imatran kylpylä, Purjekuja 2 Imatra

Kohderyhmä: Eri-ikäiset synnynnäistä suoliston rakennepoikkeamaa sairastavat ja heidän läheisensä.

Hinta: Tapaaminen sisältää omavastuuosuuden, joka määräytyy osallistujakoon mukaan seuraavasti:

1 aikuinen = 80€. 1 aikuinen ja 1 lapsi = 120€. 2 aikuista = 160€. 3-4 hlön perhe = 200€. 5-7 hlön perhe = 230 €. yli 7 hlön perhe = 250 €

Omavastuu maksetaan ennen tapaamista. Omavastuuosuus sisältää majoituksen kahden hengen tai perhehuoneissa kahdeksi yöksi sekä ohjelman mukaiset ruokailut. Matkakuluja emme voi korvata.

Ilmoittautuminen: Ilmoittaudu tapaamiseen tästä linkistä. Ilmoittautumisaika päättyy 2.9. Ilmoittautuessasi tapaamiseen, sitoudut noudattamaan Invalidiliiton turvallisen tilan ohjeita.

Lisätietoja: Jenni Kuusela, p. 0447650410 tai jenni.kuusela@invalidiliitto.fi

Järjestämme tapaamiseen osallistuville (alle 16 -vuotiaille) lapsille ja nuorille iänmukaista ryhmätoimintaa ohjaajien kanssa aikuisten luentojen ajaksi.