Tavoitteena tunnistaa mitä asiakirjoja yhdistyksessä syntyy ja niihin liittyvät vastuut sekä järjestää asiakirjojen helppokäyttöinen hallinnointi ja arkistointi.

Aika: 28.10. ja 4.11. klo 16.30-19.00. (kurssi on kaksiosainen)

Paikka: Teams

Kohderyhmä: 
Yhdistystoimijat, jotka haluavat saada arkistoinnin kuntoon ja toiminnan tallennettua tulevaisuutta varten.

Hinta: Maksuton

Ilmoittautuminen: 14.10. mennessä koulutuskalenterin kautta.

Lisätietoja: koulutussuunnittelija Auli Tynkkynen, puh. 040 778 8690 tai auli.tynkkynen@invalidiliitto.fi

Invalidiliiton kaikissa koulutuksissa ja tapahtumissa noudatamme turvallisen tilan ohjeita. Niillä haluamme luoda rakentavaa ja toisia kunnioittavaa keskustelua sekä avointa ilmapiiriä.     


 

Jaa sosiaalisessa mediassa